- Publicitat Digital del Ripollès
- estem@connectats.cat
3a Fira de la Bruixeria a Sant Pau de Segúries
202301JulTot el dia023a Fira de la Bruixeria a Sant Pau de Segúries

Detalls de l'esdeveniment
3a Fira de la Bruixeria a Sant Pau de Segúries DIES: 1 i 2 de Juliol de 2023 Programa Dissabte, 1 de juliol 11:00h – Obertura de la Fira amb Ritual a càrrec de
Detalls de l'esdeveniment
3a Fira de la Bruixeria a Sant Pau de Segúries
DIES: 1 i 2 de Juliol de 2023
Programa
Dissabte, 1 de juliol
11:00h – Obertura de la Fira amb Ritual a càrrec de Chenchu Yagüe.
12:00h – (Recinte) Conferència “Astrología intuitiva” a càrrec de Mem Xener.
12:00h – (Recinte) Taller infantil “Reciclem amb màgia” a càrrec de les Bruixes del poble i seguidament “Llençament d’escombres”
16:00h – (Recinte) Conferència “La Màgia de l’Estructural” a càrrec de Àlvar Fortian.
16:00h – (Parc) Espectacle de Bombolles per els nens amb EDR Festes.
17:00h – (Recinte) Conferència “Lectura de Registres Akashics: La Informació que ve de la nostra ànima” a càrrec de Xavi Forcadell Drago.
18:00h – (Parc) Conferència “Viatge Cap a L’Interior” a càrrec del Globus Blau (Carla Ansede, Mar Casadevall, Montse Jordà, Cristina Pons i Cristina Sànchez).
18:00h – (Recinte) Espectacle de Circ i Taller de Circ a càrrec de Cisco Picanyol.
19:00h – (Recinte) Presentació del llibre “Dia a Dia amb Geometria” a càrrec de Montse Sorli.
19:30h – (El Molí) Conferència “La Innovadora Mirada De La Salut Amb Equips Quàntics: Anàlisi i Restauració De L’Equilibri Del Nostre Cos” a càrrec d’Adrià Sans.
20:00h – (Recinte) Conferència “Metamorfic: Els Traumes del Nostre Embaràs i Naixement” a càrrec de Sandra Bartrina. 21:00h – (Recinte) Ritual “Rueda Sagrada, Sanacion Chamanica y Canalizacion Personalizada ” a càrrec del Chaman Opechan y Elisabeth Giner.
22:30h – (Parc) Concert Buenaonda. (Gratuït)
Diumenge, 2 de juliol
11:00h – (Recinte) Chycun a càrrec de Sandra Bartrina.
12:00h – (Recinte) Taller infantil “Reciclem amb màgia” a càrrec de les Bruixes del poble.
12:30h – (Esglèsia) concert “Reconeixent la teva màgia interior Bany de Gong” a càrrec Juan Carlos Palacin. Preu: aportació 10€ 16:00h – (Molí) Conferència “El Sonido Como Herramienta Terapéutica ” a càrrec de Juan Carlos Palacin.
16:30h – (Parc) “Vivim la Màgia del Conte Infantil amb El Cranc Juganer” a càrrec del seu autor Xavi Forcadell Drago. Mes informació del Conte a: www.xaviforcadell.com
17:00h – (Molí) “Hipnosis per Despertar i eines per la ment” a càrrec de Vicenç Valles.
17:00h – (Recinte) Conferència “L’Estrès i la Intoxicació del Cos” a càrrec de Eliana Arias
18:00h – (Parc) Espectacle i Taller de Malabars a càrrec de La Simultanea.
18:00h – (Recinte) Conferència “3 Claves Para Ser Nosotros Mismos” a càrrec de Isis Kiara.
19:00h – (Parc) Conferència “Els Quatre Elements” a càrrec de Anna Anoop Kaur.
20:00h – (Recinte) Ritual de Cloenda i cremada dels desitjos a càrrec de Chenchu Yagüe.
Ubicació
Sant Pau de Segúries, varies localitzacions
Carrer Guàrdia, 11, 17864 Sant Pau de Segúries, Girona